Femei de succes în Imobiliare. Cristina Gherman: “Pentru a crea ceva trainic e nevoie de pasiune, ambiție și respect”


Dacă vrea să își construiască o carieră de succes în imobiliare, o femeie trebuie să pună pasiune în ceea ce face și să dea dovadă de ambiție și respect, este de părere Cristina Gherman, care la 40 de ani este managerul propriei sale agenții care activează pe piața de real estate din Cluj-Napoca, REMS Imobiliare.

Cristina Gherman are 16 ani de experiență în domeniu și, din poziția de antreprenor, susține că o femeie aflată la conducerea unei afaceri poate schimba preconcepțiile celor din jur dând dovadă de profesionalism, impunându-și argumentele și oferind soluții potrivite pentru orice problemă, chiar dacă este singură la o întâlnire unde toți ceilalți membri sunt bărbați.

“O femeie la conducerea unei afaceri, din punctul meu de vedere, nu duce o luptă. Ea încearcă să ajungă la înțelegeri, comunică și creează relații pe toate planurile, atât în interiorul firmei, cât și cu partenerii de afaceri. Femeile pun mult mai multă pasiune în ceea ce fac, sunt mai consecvente și nu așteaptă rezultate imediate”, ne-a declarant managerul REMS Imobiliare.

Același lucru se poate spune și despre ea, având în vedere că Gherman a terminat Facultatea de Matematică și Informatică și a început să activeze în imobiliare în anul 2002, într-o companie unde a lucrat timp de 10 ani, după care, în anul 2012, a pus fundația propriului său proiect, o provocare semnificativă depășită cu succes, lucrând cot la cot cu soțul său, multe ore pe zi pentru a se asigura că va forma o echipă puternică și performantă.

“În acea perioadă plecam împreună cu soțul meu de acasă dimineața și ne întorceam seara târziu, având întâlniri de lucru chiar și în weekend. Am avut norocul să am alături de mine oameni care m-au susținut, cu care am muncit cot la cot în această afacere”, povestește managerul REMS Imobiliare despre începuturile acestui proiect.

Acum, aceasta se află în fruntea unei echipe tinere, de experți imobiliari, specializată în consultanță imobiliară pe departamentele comerciale, cât și pe cele rezidențiale vânzări, cât și închirieri.

Cât despre cea mai mare provocare pe care o întâlnește în munca de zi cu zi, Gherman spune că aceasta este educarea oemenilor pentru a alege servicii de calitate. “Doresc ca în tot ceea ce fac să pot convinge cât mai mulți oameni că opțiunea de a lucra cu oameni și firme din domeniu care oferă servicii de calitate este cea mai bună”, spune ea.

Pasiunea pentru ceea ce faci, fundația unei afaceri de succes

Cristina German este de părere că pentru a pune bazele unei afaceri cu rezultate bune în real estate există o serie de valori importante care trebuie să îți ghideze pașii.

“Implicare, respect față de client, responsabilitate, motivație interioară și, nu în ultimul rând, pasiune. Pentru a putea să creezi o afacere de succes ai nevoie, în primul rând, de pasiune”, spune ea.

Munca în real estate are și un avantaj – este dinamică și plină de noutate. “Fiecare zi este diferită, apar noi provocări, noi discuții, noi tranzacții, noi clienți, noi oameni cu care te întâlnești. Fiecare tranzacție este diferită, nu există un șablon, de aceea soluțiile pe care le ofer fiecărui client în parte, împreună cu echipa mea, mă motivează în fiecare zi”, explică managerul REMS Imobiliare.

Gherman susține, de asemenea, că succesul nu trebuie măsurat doar în cifre, ci și prin influența pe care o are un business asupra celor din jur. “Succesul nu îl măsurăm numai în cifre, pentru mine succes înseamnă și bucuria de a avea în jurul meu oameni de calitate, cărora pot să le transmit pasiunea pentru imobiliare și care să pună suflet în tot ceea ce fac”, explică ea.

În plus, aceasta le încurajează pe femeile aflate la început de drum în real estate și consideră că pentru a face performanțe acestea trebuie: “să iubească munca, să creadă în visul lor, să creadă în forțele proprii, să fie statornice și curajoase”.

Cum îmbini cariera cu viața profesională atunci când soțul este și colegul tău: “Când ajungem acasă lăsăm la ușă problemele de la birou”

Pentru Cristina Gherman faptul că soțul este și colegul său reprezintă un avantaj pentru că astfel gestionarea timpului alocat vieții personale și cea a timpului alocat afacerii pot fi făcute mai ușor.

“Încercăm când ajungem acasă să lăsăm problemele de la birou la ușă și să petrecem timp de calitate cu copilul nostru. Weekend-urile le petrecem împreună și încercăm să ieșim din rutina zilnică”, spune managerul REMS Imobiliare, adăugând că o cea mai mare parte a timpului său liber este dedicată fetiței sale în vârstă de 4 ani, pe care are grijă să o asculte, lăsând-o să îi povestească toate lucrurile care i s-au întâmplat peste zi la grădiniță, și alături de care plănuiește activitățile din weekend și destinațiile de concediu.

“Călătorim mult, încercăm să descoperim lucruri noi, atât în afara țării, cât și în țară, petrecând timp în familie”, spune Gherman.

În restul orelor libere rămase, Cristina Gherman își dedică puțin timp și cititului, o pasiune a sa, și spune că atunci când prinde o carte bună ajunge să se piardă în paginile ei chiar și până în zori.

“Am învățat în timp să mă bucur de fiecare zi, să fiu recunoscătoare pentru tot ceea ce am, atât pe plan personal, cât și profesional”, conchide ea.

Articolul face parte din proiectul editorial special “Femei de succes în Imobiliare”, derulat de Imobiliare.ro pe parcursul lunii martie. Acesta are ca obiectiv recunoașterea meritelor, performanțelor și rezultatelor de excepție ale femeilor care lucrează în business-uri de pe piața de real estate din România.

sursa: cpi.imobiliare.ro

 

 

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.