Pretentiile clientilor in ultimii ani sunt total diferite fata de anii trecuti. In ziua de azi se pune in balanta si se analizeaza avantajele si dezavantajele care tin de amplasament, dotari, finisaje, accesul la diferite facilitati (gradinite, scoli, mijloace de transport, banci). Este nevoie de un timp mult mai lung ca un client sa se decida.
Intreg procesul de vanzare incepe cu promovarea locuintei. Un aspect foarte important in promovare este acela ca agentul trebuie sa vada imobilul. Un apartamen vazut de un agent cu experienta este 50% vandut. In piata imobiliara in care cumparatorul este invadat cu zeci de oferte, este important ca imobilul sa fie promovat cat mai bine. Pozele cu care agentia promoveaza imobilul trebuie sa exploateze in mod optim toate caracteristicile si avantajele locuintei d-voastra.
In momentul in care imobilul este fotografiat trebuie sa se tina cont de urmatorul aspect: CURATENIE GENERALA. Eliminati ceea ce ar putea distrage atentia vizitatorului. Evitati sa aglomerati prea multe obiecte pe o suprafata. Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac proprietarii este sa creada ca potentialii cumparatori vor recunoaste valoarea unei incaperi. Cumparatorii trebuie sa aiba sansa de a se vizualiza pe ei insisi in locuinta cu pricina, cu toate obiectele lor personale. Acest lucru devine mai dificil atunci cand locuinta este intesata de maruntisuri personale si fotografii de familie ale proprietarilor actuali.
Exista pe piata apartamente foarte avantajoase ca pret, compartimentare, zona, insa in poze “nu dau bine” adica sunt foarte aglomerate desi suprafata lor este generoasa.Clientii de azi vizualizeaza pozele iar daca acestea nu sunt suficient de atragatoare nu solicita oferta.
Aranjarea profesionala a unei case poate face incaperile mici sa para mai mari si sa transforme dezavantajele locuintei in atuuri.